Wat doen we?

Op de visitekaartjes van Expo-id staat het dubbel omcirkeld: ‘Exhibitions work!’ Anders gezegd: beursdeelnames zijn een krachtig middel om bestaande markten aan je te binden en nieuwe markten te openen. Maar dan moet je wel een aantal spelregels respecteren. En op die spelregels heeft Expo-id zich vastgebeten. Als eerste competentiecentrum voor beurscommunicatie en -marketing heeft Expo-id een breed pallet diensten en producten ontwikkeld die allemaal eenzelfde doel hebben: vak- en publieksbeurzen béter maken. Dat wil zeggen: ertoe bijdrage dat beursorganisatoren, exposanten én beursbezoekers steeds meer waar voor hun geld krijgen. Mede daarom richten de activiteiten van Expo-id zich tot deze drie doelgroepen. Of het nu gaat om een booster sessie voor uw standteam, een e-mailcampagne voor nieuwe exposanten of een begeleidingstraject voor uw eerste internationale beursdeelname, bij Expo-id geniet u altijd van een persoonlijke aanpak waarin uw wensen en prioriteiten centraal staan.

Klik hier om meer te weten over de diensten van Expo-id